duminică, 25 noiembrie 2012

Fowler B5

Fowler B5 a fost un vehicul pe care unii l-au considerat un fel de tractor blindat, altii un soi de locomotiva rutiera. Au fost construite de firma John Fowler & Co. Ltd din Leeds , Marea Britanie pe la 1900. In versiunea blindata au existat 4 exemplare propulsate de motoare pe aburi si au fost folosite in timpul celui de-al doilea razboi impotriva boerilor ( nu boieri). Pe scurt era un soi de BTR primitiv si neinarmat. Modelul e free de pe http://jbmodels.jb-art.eu/fowler.html , originalul e la 1:72. Cum eu nu prea am vehicule blindate la scara asta am hotarat sa il maresc la 1:35. L-am construit in varianta necolorata pentru ca vreau sa il vopsesc la final. Macheta am inceput-o in vara pentru un concurs pe un forum german, inca nu e terminata. Ce vreau sa mentionez e ca fisierul de pe site-ul respectiv are o eroare: lipsesc 2 piese . Problema se poate rezolva insa usor: fie se tipareste pagina cu rotile de doua ori fie se prelucreaza grafic fisierul

Niciun comentariu: